دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ دیوونه وار با صدای مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ دیوونه وار با صدای مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ با کیفیت 128 / 320

https://www.mytarane.com/7533-masih-ft-arash-ap-divoone-var/

متن آهنگ دیوونه وار مسیح و آرش ای پی

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

امشب میخوام دوباره بگیرم دستاتو

بیا بمون پیشم تنهامو دارم دیوونه میشم

دوباره باز این دلم بهونه میگیره

میخواد بازم تورو ببینه بهش نگو که دیره

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

دل میدونه واسه تو آروم ندارم

ای دیوونه میدونه حتی خدا هم

که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

دل میدونه واسه تو آروم ندارم

ای دیوونه میدونه حتی خدا هم

که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم

******

متن آهنگ جدید دیوونه وار با صدای مسیح و آرش ای پی

******

صدای پات هنوزم توو گوشم میپیچه

تو نیستی تاریکه این کوچه

این کوچه ی دل من

بازم بیا میخوام تا کنارت بمونم

میدونی بی تو نمیتونم نباشی یه دیوونم

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

دل میدونه واسه تو آروم ندارم

ای دیوونه میدونه حتی خدا هم

که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم

ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم

دل میدونه واسه تو آروم ندارم

ای دیوونه میدونه حتی خدا هم

که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم

. . . . . .

دانلود آهنگ دیوونه وار با صدای مسیح و آرش ای پی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی