دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ دیگه دیوونم با صدای مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ دیگه دیوونم با صدای مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ با کیفیت 128 / 320

مسیح و آرش ای پی - دیگه دیوونم

. . . . . .

متن آهنگ دیگه دیوونم و

دیگه دیوونم بزار بمونم

بزار بمونم توو دیوونه خونت

دیدی رسیدی آخر به خواستت

دیدی دیگه شدم روانی واست

نیست دست من اصلا میشی دور قلبم میترسه

وقتی نزدیک میشی یه حسیه که دستام میلرزه

انگار عاشقت شدم میفهمی

چرا میخوای برم بی دلیل

هی روانی روانی کردیمو حالا میخوای که نمونم

حیف من بهت عادت کردم و بی تو یه لحظه نمی تونم

میخوام تا ابد پیشت بمونم

نخواه بی تو باشم نمیتونم

دیگه دیوونم بزار بمونم

بزار بمونم توو دیوونه خونت

دیدی رسیدی آخر به خواستت

دیدی دیگه شدم روانی واست

دیگه دیوونم بزار بمونم

بزار بمونم توو دیوونه خونت

دیدی رسیدی آخر به خواستت

دیدی دیگه شدم روانی واست

******

متن آهنگ جدید دیگه دیوونم با صدای مسیح و آرش ای پی

******

نمیشه بی تو سر کرد حیف

دلم بدجور بهت عادت کرده

تو قصم خوردی باشی به جونم

میترسم نباشی و نتونم

دیگه نمیشه بی تو سر کرد

دلم بد جور بهت عادت کرده

تو قصم خوردی باشی به جونم

میترسم نباشی و نتونم

دیگه دیوونم بزار بمونم

بزار بمونم توو دیوونه خونت

دیدی رسیدی آخر به خواستت

دیدی دیگه شدم روانی واست

دیگه دیوونم بزار بمونم

بزار بمونم توو دیوونه خونت

دیدی رسیدی آخر به خواستت

دیدی دیگه شدم روانی واست

. . . . . .

دانلود آهنگ دیگه دیوونم با صدای مسیح و آرش ای پی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی