دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی

دانلود تمام آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ نرو با صدای مسیح و آرش ای پی

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ

دانلود آهنگ نرو با صدای مسیح و آرش ای پی


دانلود آهنگ نرو با صدای مسیح و آرش ای پی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش پی به نام نرو

با لینک مستقیم و کیفیت 128 / 320

https://www.mytarane.com/20272-masih-and-arash-ap-naro/

. . . . . .

متن آهنگ نرو مسیح و آرش ای پی

تکلیفمو روشن نکردش آخرش

دارن همه حرف میزنن پشت سرش

دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم

هر چی بگم هیچکی نمیشه باورش

چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه

دروغ بگم هم به خودم هم به همه

باید یکم دیگه بهش فرصت بدم

دور بشم از فکرایی که توو سرمه

نرو که تلخ حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

نرو که تلخ حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

******

متن آهنگ جدید نرو با صدای مسیح و آرش ای پی

******

کاشکی میفهمیدی دل من با توه

این جای خالی تووی سینم جا توه

گفتی که تقصیر منه باشه قبول

گناه این قلب شکستم پا توه

چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمونه

چی شد اصلا کشید به اینجا کارمون

قلبمو تا کی باید آرومش کنم

چقدر باید دروغ بگم به این و اون

نرو که تلخ حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

نرو که تلخ حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

. . . . . .

دانلود آهنگ نرو با صدای مسیح و آرش ای پی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی